Kétszeres Superbrands Díjas Az EISBERG!

Superbrands2x

Sajtóközlemény

Ismét díjazták az eisberg márkát.

Idén kilencedik alkalommal ült össze Magyarországon a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik márkánkat, az eisberg -et az előző év után ismét érdemesnek találták arra, hogy viselhessük a Superbrands védjegyet.

 „A Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”
A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Ez a kiemelkedő minőségi elismerés ismételten megerősítette, hogy cégünk jó irányba halad és innovatív, erős márkaértékkel bíró társaságként tartják nyilván hazánkban. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz.

Az eisberg csoport a konyhakész saláták szakértőjeként egész Európában folytatja tevékenységét, éves forgalma pedig meghaladja a 60 millió eurót. Az eisberg csoport székhelye Svájcban található, és öt európai országban, Svájcban, Olaszországban, Lengyelországban, Magyarországon és Romániában rendelkezik termelőüzemekkel. Ennek köszönhetően nemzetközi piaci jelenléte igen erős, különösen Közép- és Kelet-Európában. Az eisberg stabil beszállítói hálózatra alapozza tevékenységét: a nyári szezonban Közép- és Észak-Európából, télen pedig a mediterrán országokból szerzi be a nyersanyagokat.
A cég magyarországi leányvállalata 1992-ben kezdte meg működését. Jelenleg 130 főt foglalkoztat Gyálon, ahol 3000 négyzetméter gyártóterülettel rendelkezik. Három csomagológépen évente közel 5500 tonna konyhakész salátamixet állít elő, melynek közel fele hazai nyersanyagellátásból származik.


A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Ahhoz, hogy kiválassz egy jó salátareceptet, és utána a legjobb formában tudd elkészíteni, meg kell ismerned az alapanyagokat, azok előkészítését, jellemzőit.
    >Bővebben
  • Nézd meg, hogyan kell csinálni! Legszuperebb receptjeink elkészítését videóra vettük, hogy még könnyebben eltudjad készíteni otthon is! Nézd meg, készítsed el, táplálkozz egészségesen!
    >Bővebben
  • Érdekel, hogyan telnek az eisberg hétköznapjai? Milyen technika és szakmai tudás húzódik meg az eisberg friss salátái mögött? Akkor tarts velünk és pillants be a kulisszák mögé!

    >Bővebben

Események

>További eseményeink

Hírlevél

Az oldal sütiket (cookie) használ a felhasználói élmény biztosítása érdekében.

Rendben