Termékmix 11/15

Divat lett divatosnak lenni

Az innováció sikerének egyik fontos eleme a minőség és azon keresztül a termékbe, a gyártóba vetett bizalom – véli dr. Rákóczi János.Az eisberg Hungary Kft. kereskedelmi igazgatója a versenyképesség jegyében fő célként a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő, kiváló ár-érték arányt képviselő termékek piaci jelenlétét említette.
Kiemelt tényezőnek nevezete továbbá, hogy a fejlesztések olyan valós vásárlói igényeket elégítsenek ki, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára. Ezek az igények azonban gyakran sokrétűek és szerteágazóak, épp emiatt nehéz feladat a legjobb válaszok megadása – húzta alá a kereskedelmi igazgató.
Az igazgató szerint az egyik legdivatosabb, legmodernebb és a szó jó értelmében trendi élelmiszeripari szegmens a konyhakész, mosott, szeletelt és csomagolt saláta kategória. Ez kifejezetten az innovációra épül, ezért jelentős teret biztosít az újdonságoknak.
A vásárlók a korábbinál tudatosabbak lettek, törekednek a kényelmes és egyben egészséges élelmiszerek vásárlására. Nyitottak az innovációra, ma már sokkal összetettebb és érdekesebb, komplexebb termékeket keresnek. Ennek megfelelően az eisberg Hungary Kft. amellett, hogy figyeli és követi a keresleti igényeket, maga is sok esetben generálja azokat új termékek és kategóriák bevezetésével, kommunikációjával, piaci aktivitásaival.Már nem elegendő a jégsaláta, az endívia vagy a frisée saláta – egyre nagyobb mennyiséget használnak fel az olyan, a múltban egzotikumnak számító alapanyagokból, mint például a bébi spenót, radicchio vagy akár a tatsoi. Divat lett divatosnak lenni, így jelentősen megnőtt a madársaláta vagy a rucola iránti érdeklődés, kereslet is. Erre való tekintettel a jól bevált és állandó „alap” termékek mellett 2-3 havonta újabb és újabb idényjellegű, szezonsalátákkal jelennek meg, de emellett folyamatos a fejlesztési munka.
További újdonság a kifejezetten a gyermekek részére kifejlesztett FrissNass mix, amely a rágcsálnivalók területén nyújt valódi alternatívát az egészségesen nassolni kívánóknak úgy, hogy mindeközben a termék értékesítésével az eisberg a Bátor Tábor Alapítványt is támogatja.
Keleti ízek
A márka további fejlesztései az ázsiai ízek szerelmeseinek összeállított WOK mix, valamint a mikrohullámú sütőben néhány perc alatt nagyszerű párolható zöldségélményt nyújtó MicroFresh keverék– emelte ki az igazgató. A salátakategória élvezeti értékének emelése érdekében pedig újabb szegmens bevezetése mellett döntött a közelmúltban az eisberg: a fogyasztók körében nagy népszerűségnek örvendő, eredeti svájci salátaöntetei mellett a polcokon hamarosan megjelennek Magyarország egyik leghíresebb, méltán világhírű területéről származó Tokaj Dressingek a cég portfóliójában.
Az eisberg saját neve és logója alatt kezdi meg a Tokaj Dressingek forgalmazását: hat íz, hat különböző, mégis egységes világ. A szortiment négy gyümölcsös és kétvinaigrette referenciát tartalmaz, egységesen 40 ml-es kiszerelésben. Ez a mennyiség a termék nagyon magas beltartalmi értéke miatt 2 személy részére elegendő – tette hozzá a szakember.

Csak természetesen

Mint mondta: az eisberg salátaönteteiben csak a természet ízei találhatóak meg, azaz hozzáadott cukrot és tartósítószert nem tartalmaznak.
A salátákhoz készített dresszingekben közös továbbá, hogy alapjuk az érlelt almaecet mellett a Tokaji Furmintból előállított borecet, melyet kiegészítenek az adott ízre jellemző gyümölcsök.
Az új eisberg Tokaj Dressingek előnye, hogy minden allergéntől mentesek, így azokat a laktóz- és glutén érzékenyek is fogyaszthatják.
A Tokaj Dressingek bevezetésében a vállalatot a cél motiválta, hogy környezettudatos, egészséges, a vásárlók életminőségét javító, kényelmes és a legmagasabb minőségi szintű választékkal könnyítse meg és tegye változatossá a salátafogyasztási szokásokat.
Az előzőekre jó példaként említi a kereskedelmi igazgató a WOK mix közelmúltbeli bevezetését: felméréseink megmutatták számunkra, hogy a keleti ízek egyre keresettebbek a piacon, így létjogosultsága lehet egy friss zöldségekből összeállított ázsiai jellegű mixnek, amely néhány perc alatt otthon is megsüthető. Az első értékesítési eredmények nagyon biztatóak, így nagy sikert várunk ettől az újdonságtól is.
Széles skála
Az eisberg az új termékek kommunikációja során a lehető legtöbb fórumon igyekszik megszólítani a termékei jelenlegi és leendő vásárlóit – tette hozzá az igazgató. A skála magában foglalja az eladáshelyi kóstoltatásokat, a szakmai konferenciákon való részvételeket, a különböző kulturális- és sportesemények támogatását, de az írott sajtó és az internetes csatornák is mind a cég és a termékek megjelenési fórumai. Kiemelte, hogy valamennyi termék kommunikációja estén a márka is megjelenik a maga komplexitásában, így minden egyes új bevezetés mögött az eisbergbrand megbízhatósága és ereje is jelen van, így biztosítva a vásárlókat az általuk támasztott minőségi követelmények betartásáról és annak lehetőség szerinti meghaladásáról – fogalmazott Rákóczi János.

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Ahhoz, hogy kiválassz egy jó salátareceptet, és utána a legjobb formában tudd elkészíteni, meg kell ismerned az alapanyagokat, azok előkészítését, jellemzőit.
    >Bővebben
  • Nézd meg, hogyan kell csinálni! Legszuperebb receptjeink elkészítését videóra vettük, hogy még könnyebben eltudjad készíteni otthon is! Nézd meg, készítsed el, táplálkozz egészségesen!
    >Bővebben
  • Érdekel, hogyan telnek az eisberg hétköznapjai? Milyen technika és szakmai tudás húzódik meg az eisberg friss salátái mögött? Akkor tarts velünk és pillants be a kulisszák mögé!

    >Bővebben

Események

>További eseményeink

Hírlevél

Az oldal sütiket (cookie) használ a felhasználói élmény biztosítása érdekében.

Rendben